Kun myynnin ja asiakaspalvelun johtaminen on kohdallaan, yksilöt voivat
hyvin ja työyhteisö toimii tehokkaasti yhteisten tavoitteiden
hyväksi. Jos haluat tehostaa työtä - paranna myynnin johtamista.
Koulutus toteutetaan kolmivaiheisesti 3-6 kuukauden aikana
1. koulutuspäivä: Valmentavan johtamisen kokonaisuus - Myynnin
johtamisen menetelmät, joilla esimies valmentaa yksilöiden myyntiä ja
asiakaspalvelua. Ihmisten erilaisuuden tunnistaminen ja hyödyntäminen,
heikkoon suoritukseen puuttuminen, hyvien ja erinomaisten suoritusten
nostaminen, sekä tavoitteiden asettaminen yksilön myynnin tukemiseksi.
2. koulutuspäivä: Valmentavan johtamisen menetelmät tiimissä -
Koulutus antaa keinoja saada yksilöt toimimaan tiiminä, joka
työskentelee yhteisten tavoitteiden hyväksi. Valmentavan johtamisen
keinoilla jokainen aktivoidaan miettimään, miten itsensä johtaminen
pitäisi näkyä ryhmän johtamisessa ja millaisella vuorovaikutuksella
autetaan joukkuetta rakentamaan työilmapiiriä. Koulutus antaa keinot
tiimidynamiikan hyödyntämiseen.
3. koulutuspäivä: Tunnejohtajuus - Neljä välinettä
valmentavaan johtamiseen. Miten olla tunneosaava esihenkilö? Millä
tasolla ovat omat kuuntelemisen taidot? Milloin työntekijä kokee
olevansa arvostettu? Koulutuksen esimerkkitilanteet avaavat, miten
valmentaja toimii vuorovaikutustilanteissa
Koulutuksen tavoitteet:
Koulutus räätälöidään aina asiakkaan tarpeisiin.
Toteutus:
Koulutuksen kesto 3 tuntia (ryhmä max.15 hlöä)
Koulutus toteutetaan kolmen päivän aikana 3-6 kk sisällä.
Valmennusten välissä seurantajakso, jonka aikana opittuja asioita jalkautetaan operatiiviselle tasolle.
Hinta/koulutuspäivä: 2890 € + alv 24 % + matkakulut