Miten koulutus hyödyttää teitä?
Kun
haluat nostaa asiakaspalvelun uudelle huipputasolle. Ansaitse Asiakkaan
Arvostuksessa -koulutus auttaa löytämään oman porukan parhaat
asiakaspalvelijat sekä nostamaan myyntiä koko porukan voimin.
Asiakkaan
arvojen oivaltaminen on avain ansaita asiakkaan arvostus! Valmennus
antaa keinot ansaita arvostus sekä löytää sisäinen motivaatio omaan
työhön. Ihmisten erilaisuuden ymmärtäminen luo pohjan sekä
tiimidynamiikkaan että erilaisten asiakkaiden palvelemiseen.
Koulutuskokonaisuus herättää, innostaa ja aktivoi jokaisen miettimään
omaa panostaan työyhteisössä ja oivaltamaan, miten joustavuus – tai sen
puute – näkyy asiakaspalvelussa.
Koulutus toteutetaan kolmivaiheisesti 4-6 kuukauden aikana
1. koulutuspäivä: Ansaitse Asiakkaan Arvostus 1
Neljä
keinoa ansaita asiakkaan arvostus: kysymisen merkitys aktiivisessa
asiakaspalvelussa, oman asenteen vaikutus sisäiseen motivaatioon ja työn
arvostukseen sekä miten tämä näkyy käytännössä asiakkaalle hyvänä
palveluna. Päivässä luodaan selkeä toimintamalli, jonka avulla
asiakaspalvelu aktivoidaan huippuunsa.
2. koulutuspäivä: Ansaitse Asiakkaan Arvostus 2 /Vahvuuksista Voimaa
Kun
haluat löytää joukkueesi potentiaalin erilaisuuden ymmärtämisessä ja
vahvuuksien hyödyntämisestä. Mukaansatempaavia, herättäviä ja todellisia
esimerkkejä niin huikeista kuin surkeista vuorovaikutustilanteista
arjessa. Toimintatyyli analyysi, ymmärrä ihmisten erilaisuus.
3. koulutuspäivä: Ansaitse Asiakkaan Arvostus 3 /Fokus Faneihin
Asiakkaat
ovat erilaisia. Miksi asiakas käyttäytyy tietyllä tavalla ja miten
heitä voidaan parhaiten palvella, tunnistamalla defenssejä sekä
hyödyntämällä maailmankuulua SPIN-kyselytekniikkaa. Miten erotutaan
kilpailijoista? Pelkkä kanta-asiakkuus ei riitä, vaan asiakkaista täytyy
tehdä faneja jotka pysyvät uskollisina.
Koulutuksen tavoitteet:
Toteutus:
Koulutus toteutetaan kaksivaiheisesti (ryhmä max 15 hlöä)
päivä 1: kaksi ryhmää, klo 9–12 ja 12:30–15:30
päivä 2: kaksi ryhmää, klo 9–12 ja 12:30–15:30
päivä 3: kaksi ryhmää, klo 9–12 ja 12:30–15:30
Koulutuspäivien väli 4–6 kuukautta
Hinta/koulutuspäivä: 1990 € + alv 24 % + matkakulut