Ansaitse Asiakkaan Arvostus

Myynnin ja asiakaspalvelun koulutus

Varaa tapaaminen

Miten koulutus auttaa teitä?

Tämä myynnin koulutus auttaa nostamaan asiakaspalvelun uudelle huipputasolle. Ansaitse Asiakkaan Arvostus -koulutus auttaa löytämään oman porukan vahvuudet sekä nostamaan myyntiä koko tiimin voimin. Myynnin koulutus antaa keinot, miten palvella erilaisia asiakkaita parhaalla mahdollisella tavalla.

 Kenelle?

  • Jokaiselle joka työskentelee myynnin- ja asiakaspalvelun tehtävissä 
  • Niin uusille työntekijöille kuin konkareille 
  • Yrittäjälle/ kauppiaalle, joka haluaa panostaa henkilökuntaansa 
  • Motivaatiota lisäävä myynnin koulutus tekijälle joka tekee myyntityötä.

 Koulutuspäivät

Koulutuspäivä 1.

Ansaitse Asiakkaan Arvostus 1 -koulutus on suunniteltu herättämään, innostamaan ja aktivoimaan jokainen osallistuja palvelemaan asiakasta erinomaisella tavalla. Koulutuksessa syvennymme tunnekokemuksen merkitykseen ja huomaamme, miten arvot ja itsetuntemus vaikuttavat aktiivisessa asiakaspalvelussa.

Koulutuksen päätteeksi osallistujat ymmärtävät, että erinomaisuus on perusta asiakkaan odotusten ylittämiselle. Nämä huomioit näkyvät lopulta myös taloudellisessa tuloksessa.

Koulutuspäivä 2.

Ansaitse Asiakkaan Arvostus 2 -koulutuksessa saadaan käytännön työkaluja ja strategioita, joiden avulla osallistujat voivat tehdä myyntinsä entistä tehokkaammaksi ja asiakaslähtöisemmäksi. Näiden taitojen avulla voimme taata positiivisia asiakaskokemuksia, jotka heijastuvat myös yrityksen taloudelliseen menestykseen. Koulutuksen tavoitteena on aktivoida jokainen ottamaan vastuuta asiakkaan palvelemisesta sekä tunnistaa minkälaista fiilistä ja energiaa jokainen tuo myös työyhteisöön. Koulutuksessa huomataan ainutlaatuisuuden ja yllätyksellisyyden merkitys asiakkaan näkökulmasta ja saadaan keinoja, miten jättää positiivinen muistijälki palvelutilanteessa. Koulutuksen räätälöinnissä hyödynnämme NPS-mittarinne viimeisintä lukua ja viimeisimmän asiakastyytyväisyyskyselyn tuloksia.

 Koulutuksen tavoitteet

  • Herätellä, innostaa ja aktivoida jokainen ottamaan vastuu asiakkaan palvelemisesta
  • Oivaltaa tunnekokemuksen merkitys asiakaspalvelussa
  • Huomata arvojen vaikutus aktiivisessa asiakaspalvelussa
  • Tunnistaa minkälaista fiilistä ja energiaa jokainen tuo työyhteisöön
  • Oivaltaa ainutlaatuisuuden ja yllätyksellisyyden merkitys
  • Varmistaa, miten jättää positiivinen muistijälki palvelutilanteessa
  • Koulutuksen jälkeen osallistuja ymmärtää, miten erinomaisuus on lähtökohta asiakkaan odotusten ylittämiselle

 Toteutus

Koulutuksen kesto 3h 

Koko henkilökunta pienryhmissä päivän aikana ( esim 4-8 hlö/ryhmä) 

Esimerkiksi: 

Päivä 1: kaksi ryhmää, klo 9–12 ja 12:30–15:30 

Päivä 2: kaksi ryhmää, klo 9–12 ja 12:30–15:30 

Koulutuspäivien väli 2-4 kuukautta

 Hinta

Hinta/koulutuspäivä: 2290 € + alv 24 % + matkakulut

Varaa nyt laadukas asiakaspalvelukoulutus.

Asiakkaiden kokemuksia koulutuksesta

“​​Työhyvinvoinnin koulutukset ovat saaneet meillä erinomaista palautetta ja nämä ovat koulutuksia, jotka todella menevät ihon alle."

Liisa Markkula

“Koulutuksessa otettiin huomioon toivomani asiat, se avasi silmiä, antoi konkreettisia keinoja työssä jaksamiseen ja keinoja miten lisätä omaa työhyvinvointia. Henkilökuntamme sai tärkeitä työvälineitä arjessa jaksamiseen ja lopputunnelmassa ei säästytty herkistymiseltä. Koulutus todella toimii. Voin todella suositella koulutusta kaikille varhaiskasvatuksen parissa työskenteleville."

Minna Leinonen

Muut myynnin koulutukset

Eurolla Enemmän

Koulutuksen avulla saat yritykseesi lisää intoa ja tehoa tuottavaan myyntiin. 

Lue lisää

Myyntimaestro

MyyntiMaestro -koulutus sitouttaa jokaisen työskentelemään yhteisen myynninkehitystavoitteen hyväksi.

Lue lisää

Poweria Palveluun

Innostava koko henkilökunnan koulutus, joka nostaa työhyvinvoinnin uudelle tasolle.

Lue lisää

Pyydä tarjous!


Varaa aika koulutusasiantuntijamme kanssa niin katsomme teidän tarpeisiin sopivan koulutuksen.


Varaa tapaaminen