Kenelle?
- Jokaiselle joka työskentelee myynnin- ja asiakaspalvelun tehtävissä
- Niin uusille työntekijöille kuin konkareille
- Yrittäjälle/ kauppiaalle, joka haluaa panostaa henkilökuntaansa
- Motivaatiota lisäävä myynnin koulutus tekijälle joka tekee myyntityötä.
Koulutuspäivät
Koulutuspäivä 1.
Ansaitse Asiakkaan Arvostus 1 -koulutus on suunniteltu herättämään, innostamaan ja aktivoimaan jokainen osallistuja palvelemaan asiakasta erinomaisella tavalla. Koulutuksessa syvennymme tunnekokemuksen merkitykseen ja huomaamme, miten arvot ja itsetuntemus vaikuttavat aktiivisessa asiakaspalvelussa.
Koulutuksen päätteeksi osallistujat ymmärtävät, että erinomaisuus on perusta asiakkaan odotusten ylittämiselle. Nämä huomioit näkyvät lopulta myös taloudellisessa tuloksessa.
Koulutuspäivä 2.
Ansaitse Asiakkaan Arvostus 2 -koulutuksessa saadaan käytännön työkaluja ja strategioita, joiden avulla osallistujat voivat tehdä myyntinsä entistä tehokkaammaksi ja asiakaslähtöisemmäksi. Näiden taitojen avulla voimme taata positiivisia asiakaskokemuksia, jotka heijastuvat myös yrityksen taloudelliseen menestykseen. Koulutuksen tavoitteena on aktivoida jokainen ottamaan vastuuta asiakkaan palvelemisesta sekä tunnistaa minkälaista fiilistä ja energiaa jokainen tuo myös työyhteisöön. Koulutuksessa huomataan ainutlaatuisuuden ja yllätyksellisyyden merkitys asiakkaan näkökulmasta ja saadaan keinoja, miten jättää positiivinen muistijälki palvelutilanteessa. Koulutuksen räätälöinnissä hyödynnämme NPS-mittarinne viimeisintä lukua ja viimeisimmän asiakastyytyväisyyskyselyn tuloksia.
Koulutuksen tavoitteet
- Herätellä, innostaa ja aktivoida jokainen ottamaan vastuu asiakkaan palvelemisesta
- Oivaltaa tunnekokemuksen merkitys asiakaspalvelussa
- Huomata arvojen vaikutus aktiivisessa asiakaspalvelussa
- Tunnistaa minkälaista fiilistä ja energiaa jokainen tuo työyhteisöön
- Oivaltaa ainutlaatuisuuden ja yllätyksellisyyden merkitys
- Varmistaa, miten jättää positiivinen muistijälki palvelutilanteessa
- Koulutuksen jälkeen osallistuja ymmärtää, miten erinomaisuus on lähtökohta asiakkaan odotusten ylittämiselle
Toteutus
Koulutuksen kesto 3h
Koko henkilökunta pienryhmissä päivän aikana ( esim 4-8 hlö/ryhmä)
Esimerkiksi:
Päivä 1: kaksi ryhmää, klo 9–12 ja 12:30–15:30
Päivä 2: kaksi ryhmää, klo 9–12 ja 12:30–15:30
Koulutuspäivien väli 2-4 kuukautta
Hinta
Hinta/koulutuspäivä: 2290 € + alv 25,5 % + matkakulut
Varaa nyt laadukas asiakaspalvelukoulutus.