Kenelle?
- Jokaiselle joka työskentelee myynnin- ja asiakaspalvelun tehtävissä
- Niin uusille työntekijöille kuin konkareille
- Yrittäjälle/ kauppiaalle, joka haluaa nostaa myyntiä
- Motivaatiota lisäävä myynnin koulutus tekijälle joka tekee myyntityötä
Koulutuspäivät
Koulutuspäivä 1.
MyyntiMaestro 1 - keskiössä myyjän asenne. Osallistuja oppii miten asenne näkyy myyntityössä ja miten omien vahvuuksien tunteminen heijastuu työyhteisöön. Koulutuksessa asetetaan tavoite, jonka tulokset katsotaan MyyntiMaestro 2 -koulutuspäivässä. Jokaisen on osoitettava, miten on edistänyt myyntiä ja millaisin tuloksin.
Koulutuspäivä 2.
MyyntiMaestro 2 - sesongit ja sisäinen motivaatio myynnin edistämisen moottoreina. Osallistuja saa keinoja sesonkien hyödyntämiseen ja luomiseen sekä avaimia miten sisäinen motivaatio auttaa lisämyynnissä. Koulutuksessa opitaan myös miten kääntää reklamaatiotilanne lisämyynniksi.
Koulutuksen tavoitteet
- Innostaa ja aktivoida jokainen myymään enemmän ja seuraamaan tuloksia
- Antaa kipinä lisämyynnin tekemiseen sisäistä motivaatiota hyödyntämällä
- Oppia hyödyntämään ja luomaan sesonkeja lisämyynnin tekemisessä
- Nostaa myyntiä kauppiaan valitsemalla mittarilla: keskiostos, tuotteiden määrä, kokonaismyynti tai tuotto
Toteutus
Koulutuksen kesto 3h
Koko henkilökunta pienryhmissä päivän aikana ( esim 4-8 hlö/ryhmä)
Esimerkiksi:
Päivä 1: kaksi ryhmää, klo 9–12 ja 12:30–15:30
Päivä 2: kaksi ryhmää, klo 9–12 ja 12:30–15:30
Koulutuspäivien väli 2-4 kuukautta.
Hinta
Hinta/koulutuspäivä: 2290 € + alv 25,5 % + matkakulut
Asiakkaiden kokemuksia koulutuksesta
"Pidin että koulutus oli samalla hauska mutta myös erittäin opettavainen."
Osallistujan palaute
" Mukava, leppoisa tunnelma. Innostusta lisäävä. Nyt vaan toteuttamaan! Paljon asiaa tiiviissä paketissa. Hyviä esimerkkejä. Kouluttajat olivat asiansa osaavia. Sisältö tiivis, ei pitkästynyt. Kouluttajilla oikeat luonteet kertomaan asiaa. Erittäin mielenkiintoinen. Antoi paljon ajateltavaa."
Osallistujan palaute