Fokus Faneihin

Koko henkilökunnan asiakaspalvelukoulutus

Varaa tapaaminen

Miten koulutus auttaa teitä?

Tämä myynnin koulutus auttaa nostamaan asiakaspalvelun uudelle huipputasolle. Fokus Faneihin -koulutus auttaa löytämään oman porukan vahvuudet sekä nostamaan myyntiä koko tiimin voimin. Myynnin koulutus antaa keinot, miten palvella erilaisia asiakkaita parhaalla mahdollisella tavalla. 

 Kenelle?

  • Jokaiselle joka työskentelee myynnin- ja asiakaspalvelun tehtävissä 
  • Niin uusille työntekijöille kuin konkareille 
  • Yrittäjälle/ kauppiaalle, joka haluaa panostaa henkilökuntaansa 
  • Motivaatiota lisäävä myynnin koulutus tekijälle joka tekee myyntityötä.

 Koulutuspäivät

Koulutuspäivä 1.

Vahvuuksista Voimaa. Ensimmäisen koulutuspäivän keskiössä on henkilökunnan erilaisuuden tunnistaminen ja vahvuuksien löytäminen. Opitaan, miten erilaisuus on tiimin voimavara ja miten se nostaa asiakaspalvelun tasoa. Koulutus sisältää toimintatyylianalyysin, joka auttaa ymmärtämään ihmisten erilaisuutta. Oivalletaan, miten itsetuntemus vaikuttaa siihen, että tulee toimeen työkavereiden kanssa. Koulutuksesta jää osallistujille "työkalupakki", joka auttaa toimimaan erilaisten ihmisten kanssa ja auttaa saamaan kaikkien omat vahvuudet parhaiten käyttöön.

Koulutuspäivä 2.

Fokus Faneihin. Koulutuksen keskiössä on asiakkaiden erilaisuuden ymmärtäminen ja hyödyntäminen myynnissä. Huomataan, miksi asiakas käyttäytyy tietyllä tavalla ja opitaan, miten heitä voidaan palvella parhaiten. Hyödynnämme maailmankuulua SPIN-kyselytekniikkaa ja näin erotutaan kilpailijoista.

 Koulutuksen tavoitteet

  • Herätellä, innostaa ja aktivoida jokainen ottamaan vastuu asiakkaan palvelemisesta
  • Oivaltaa asiakaspalvelun onnistumisen sudenkuopat
  • Oppia arvostamaan erilaisia työkavereita ja näkemään heidän vahvuudet
  • Avata silmät mahdollisuuksille erilaisten asiakkaiden kanssa
  • Koulutuksen jälkeen osallistuja ymmärtää, miten asiakkaan arvojen oivaltaminen on lähtökohta asiakkaan odotusten ylittämiselle

 Toteutus

Koulutuksen kesto 3h 

Koko henkilökunta pienryhmissä päivän aikana ( esim 4-8 hlö/ryhmä) 

Esimerkiksi: 

Päivä 1: kaksi ryhmää, klo 9–12 ja 12:30–15:30 

Päivä 2: kaksi ryhmää, klo 9–12 ja 12:30–15:30 

Koulutuspäivien väli 2-4 kuukautta

 Hinta

Hinta/koulutuspäivä: 2290 € + alv 24 % + matkakulut

Varaa nyt laadukas asiakaspalvelukoulutus.

Asiakkaiden kokemuksia koulutuksesta

“​​Työhyvinvoinnin koulutukset ovat saaneet meillä erinomaista palautetta ja nämä ovat koulutuksia, jotka todella menevät ihon alle."

Liisa Markkula

“Koulutuksessa otettiin huomioon toivomani asiat, se avasi silmiä, antoi konkreettisia keinoja työssä jaksamiseen ja keinoja miten lisätä omaa työhyvinvointia. Henkilökuntamme sai tärkeitä työvälineitä arjessa jaksamiseen ja lopputunnelmassa ei säästytty herkistymiseltä. Koulutus todella toimii. Voin todella suositella koulutusta kaikille varhaiskasvatuksen parissa työskenteleville."

Minna Leinonen

Muut myynnin koulutukset

Eurolla Enemmän

Koulutuksen avulla saat yritykseesi lisää intoa ja tehoa tuottavaan myyntiin. 

Lue lisää

Myyntimaestro

MyyntiMaestro -koulutus sitouttaa jokaisen työskentelemään yhteisen myynninkehitystavoitteen hyväksi.

Lue lisää

Poweria Palveluun

Innostava koko henkilökunnan koulutus, joka nostaa työhyvinvoinnin uudelle tasolle.

Lue lisää

Pyydä tarjous!


Varaa aika koulutusasiantuntijamme kanssa niin katsomme teidän tarpeisiin sopivan koulutuksen.


Varaa tapaaminen