Kenelle?
- Jokaiselle joka työskentelee myynnin- ja asiakaspalvelun tehtävissä
- Toimii niin uusille työntekijöille kuin konkareille
- Yrittäjälle/ kauppiaalle, joka haluaa panostaa henkilökuntaansa
- Motivaatiota lisäävä myynnin koulutus tekijälle joka tekee myyntityötä.
Koulutuspäivät
Koulutuspäivä 1.
Ansaitse Asiakkaan Arvostus 1 -koulutuksen keskiössä on henkilökunnan erilaisuuden tunnistaminen ja vahvuuksien löytäminen. Opitaan, miten erilaisuus on tiimin voimavara ja miten se nostaa asiakaspalvelun tasoa. Koulutus sisältää toimintatyylianalyysin, joka auttaa ymmärtämään ihmisten erilaisuutta. Oivalletaan, miten itsetuntemus vaikuttaa siihen, että tulee toimeen työkavereiden kanssa. Koulutuksesta jää osallistujille "työkalupakki", joka auttaa toimimaan erilaisten ihmisten kanssa ja auttaa saamaan kaikkien omat vahvuudet parhaiten käyttöön.
Koulutuspäivä 2.
Ansaitse Asiakkaan Arvostus 2 -koulutuksen keskiössä on asiakkaiden erilaisuuden ymmärtäminen ja hyödyntäminen myynnissä. Huomataan, miksi asiakas käyttäytyy tietyllä tavalla ja opitaan, miten heitä voidaan palvella parhaiten. Hyödynnämme maailmankuulua SPIN-kyselytekniikkaa ja näin erotutaan kilpailijoista.
Koulutuksen tavoitteet
- Herätellä, innostaa ja aktivoida jokainen ottamaan vastuu asiakkaan palvelemisesta
- Oivaltaa asiakaspalvelun onnistumisen sudenkuopat
- Oppii arvostamaan erilaisia työkavereita ja näkemään heidän vahvuudet
- Avaa silmä mahdollisuuksille erilaisten asiakkaiden kanssa
- Koulutuksen jälkeen osallistuja ymmärtää, miten asiakkaan arvojen oivaltaminen on lähtökohta asiakkaan odotusten ylittämiselle
Toteutus
Koulutuksen kesto 3h
Koko henkilökunta pienryhmissä päivän aikana ( esim 4-8 hlö/ryhmä)
Esimerkiksi:
Päivä 1: kaksi ryhmää, klo 9–12 ja 12:30–15:30
Päivä 2: kaksi ryhmää, klo 9–12 ja 12:30–15:30
Koulutuspäivien väli 4-6 kuukautta
Hinta
Hinta/koulutuspäivä: 2290 € + alv 24 % + matkakulut
Varaa nyt laadukas asiakaspalvelukoulutus.